Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

alhamdulillah (:



♥ Assalamualaikum 

hai hai dan hai (: oke sekian lama aku menghilang kan diri kan . hahaha . jeng ~ jeng ~ jeng ~ kini aku datang membawa cerita paling gembira . nak tahu cerita apa ? sabar tau tau . tapi rasanya mesti ramai yang dah tahu kan . oke tarikh keramat tarikh yang buad aku tak senang duduk . buad aku tak bole nak tido . buad aku tertunggu tunggu . kini tiba 10/12/2012 . apa kena mengena dengan tarikh nie ? oke nie tarikh untuk student PTSB dapat result . macam aku dah sem 5 . so result sem 5 lah . ketaq abehh pala lutut ooiii . holaa kalau aku tak lulus abah aku keja nak bagi kawen jaaa . tamau laa ceq ! mudaa lagi nie . baru suwett 20 . aauuw ~ auww ~ heeee ^.^

tungu tarikh nie hanya Allah je yang tahu . tido tak lena . mandi tak basah . makan pun tak lalu . dah kalah orang bercinta cintun dah . hewhewhew ~ btw alhamdulillah sangad . terima kasih yaa Allah kerana telah membantu hambamu yang kerdil nie (: bersyukur sangad sangad . walaupun tak dapat AKJ . tau apa tuh AKJ ? tak tau ? alaaa AKJ lah . hahaha :D oke AKJ nie untuk orang yang pndai pandai je . pointer haruslah 3.5 and above kan . macam aku nie . bese bese je . 3.0 and above pun dah kira besar rahmat dah untuk aku . tapi alhamdulillah laa tade yang repeated . syukur sangad sangad (:

walaupun tak tinggi macam sem 3 haritu tapi oke lah . ibarat cakap seronokk lah dapat 3.*5 . nak tunjuk result kat hampa pun portal takley nak bukak lah . hahaha ! aku dapat tau pun sebab membe aku yang tolong check kan . oleelee oleelee ~ macam bermimpi di siang hari pulakk . hahaha ! semua pakat tegur aku asal lahh aku seronok sangad hari nie . sebab nie lah . nie nie . heeee ~ bukan senang jadi student nie tau . kena usaha lebih seked kalau nak berjaya . kalau tak nak berjaya tak payah usaha pun takpe . memang pun semua nak datang bergolekk kat kita . cakap memang senang . semua orang pun boleh . tapi kalau kita duduk kat situasi tuh kita kan rasa susah senang pahit manis yang kita kena lalui kan kan kan (:

so buad kawan kawan aku . tahniah di atas kejayaan korang . yang mana kurang bernaseb baik tuh jangan putus asa oke . teruskan berjuang sampai ke garisan penamat (: aku akan selalu doakan yang terbaik untuk korang semua . aminnn ~ tak sabar rasanya nak masuk sem 6 . macam tak percaya je dah nak dekat 3 tahun aku belajar kat PTSB tuh . banyak kenangan . aku akan pastikan sem 6 nanti adalah sem yang paling manis dalam hidup aku Insyaallah ~ 

untuk arwah my mum . mak ! nie je yang adik dapat bagi . alhamdulillah syukur sangad mak . adik tahu mak mesti doakan untuk adik kan . ya Allah rindunya nak pelukk mak . kalau mak ada depan adik . adik nk cium pelukk mak . mak ! adik akan selalu berdoa untuk mak . adik janji tahun depan adik nak berubah . jadi lebimatang kena pikir tanggungjawab yang adik kena pikul nanti (: doakan adik tau mak . Insyaallah suatu hari nanti adik akan buad mak bangga dengan anak mak sorang nie . adik janji akan jaga abah sebaik mungkin . akan jaga kakak kakak dan abang abang . mak akan selalu ada dalam hati adik . adik sayang mak ! terima kasih atas segala galanya mak )':

tengs jugakk kat abah aku yang tak putus putus berdoa untuk kejayaan anak dia sorang nie (: kawan kawan yang banyak bagi tunjuk ajar kat aku . terima kasih sangad tau . aku tak mampu nak balas budi baik korang . especially housemate aku semua . sayang korang lah awek awek kiut  Insyaallah . yang mana aku mampu tolong aku akan tolong . susah senang suka duka kita bersama . itulah SAHABAT (:

oke daa penat aku taip nie . hati maseh berbunga bunga sebab baru lepas tengok movie ISTANBUL AKU DATANG  tacing terukk tengok tapi suweettt sangad (: oke happy reading ~

♥ Assalamualaikum ♥ 





~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA