Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

♥ 12/12/12 ♥



♥ Assalamualaikum 

haii alls . hari nie rajin nak updte blog lahh (: bukan apa sebab hari tarikh dia nice sangad kan . ♥ 12/12/12  a very beautiful date right ? btw today is the last date as we can see the three same number of day/month/year . there will be no more after this . so I want to keep this entry for my memories ^_^

now aku rasa diri aku kosong . empty like does't have nothing . aku sendiri pun tak paham dengan diri aku . dengan perasaan aku . sampai ada sorang mamat nie dia cakap aku nie macam hopeless . macam tunggu something . yaa that really true . aku memang tunggu sesuatu . I'm waiting for sumone (: but tak semua yang kita nak akan jadi milik kita kan . life is not easy . macam macam dugaan yang perlu kita lalui untuk dapatkan sesuatu yang kita nak . kita kena berjuang untuk mendapatkannya kan ? sebab kita hanya manusia biasa . insan yang kerdil di sisi-NYA . kita hanya mampu merancang . tapi DIA yang menentukan segalanya . aku redha dengan segala ketentuannya . dengan segala dugaan yang aku dapat . sebab aku tahu Allah tak akan uji hamba hambanya di luar kemampuan . dan itu juga tandanya Allah sayangkan kita . Alhamdulillah (:

I wish today will give me the sweetest memory I ever had . but it is just a dream . even I'm asking for a wish . but it seems like nothing . but I will keep looking forward . keep fighting for what I think I must fight for . yeah for my happiness soon . for my victory soon . Insyaallah that day will appear . who knows rite ? but I still happy because I still have a caring family . they always cares about me and most importantly . I still have friends at my side . Alhamdulillah (: bersyukur dengan apa yang kita ada . sebelum DIA menarik satu persatu kebaikan or kelebihan yang kita ada . tak salah bersyukur kan . semua manusia ada kelebihan dan ada kekurangan . so appriciate that (:

now I choose to face for what I'm facing rite now . maybe it is not my luck and maybe in the future it will be mine . Insyaallah (: btw I'm really really happy with my life now . walaupun aku kelihatan macam seorang yang hopeless or whatever . tuh semua tak akan jadi penghalang aku untuk teruskan hidup aku . maseh banyak yang perlu aku belajar tentang kehidupan dan masa depan . so for a beautiful date today . I hope hope and hope . aku akan menjadi seorang yang lebih matang . lebih memikirkan masa depan . lebih memikirkan keluarga dan berubah menjadi seorang yang lebih baik . Insyaallah ! I really really hope I can change myself .  pray for me yaaa . LOVEYOU 

thats all for today (: esok nak kena bangun awal sebab nak pegi bayar yuran . melayang laa duit ooiii . hehehe ! for study kan it's oke . buat ape nak berkira kan . tapi dalam hati menyumpah yumpah jugakk . hahaha :D oke lahh . for alls friend . di sini saya SITI NOR BAIZURA BINTI MAT NAPIAH ingin meyusun sepuluh jari memohon salah dan silap selama nie . yang secara langsung ataupun tak tau . hope korang sudi maapkan aku . and halalkan segala makan minum pakai and ilmu yang korang penah bagi kat aku . aku kat sini always doakan kejayaan + rezeki untuk korang . Insyaallah (:


nites . and semoga hari nie menjadi hari yang terindah untuk korang semua  

♥ Assalamualaikum 





~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA