Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

couple ?



♥ Assalamualaikum 

hai hai hai ! hari nie bosan gilerr so nak update lah sked . hahaha ! nie tak sejak menjak cuti nie keje aku hanya menbuncitkan perut je , makan makan and makan selagi bole , pagi petang siang malam . oke perut dah agak kebuncitan sikit . hahaha ! lawak jelaaa . jangan percaya pulak tau :D

oke title untuk hari nie couple . korang semua mesti penah rasa hidup bercouple nie kan ? for sure laa penah kan . ramai yang tanya aku kenapa still tak cari penganti lagi ? how come aku nak cari kalau hati maseh pikirkan dia , always pikirkan dia . aku pun pelikk kenapa aku susah lupakan dia even now dia sedang bahagia and beronok ronok dengan pasangan dia . eeeuuwww ~ myb dia bagi guna guna kat aku kot . muahahaha ! oke yang nie aku merapu (:

act aku rindu nak sayang orang and rindu nak rasa ada orang sayang aku , caring pasal aku . tapi ntah laa myb tak sampai seru lagi kot nak bersayang menyanyang nie . heee ~ tapi seriusly aku jeles tengok kapel mapel kat luar sana . bole dating dating , snap picture sekali . omg ! omg ! serius suwett gilerr kan . kadang kadang terpikir bila lah aku nak ada "boypren" nie . oke it's just a dream ! berangan jelaa aku mampu , mana  tahu nanti jadi keyataan tak rugi aku . I wish , I wish , I wish ~  (:

susah kan nak cari "boypren" nie , tapi kalau nak cari "buayapren" for sure laa senang sangat kan . hahaha ! aku kalau bole nak cari "boypren" yang bole sampai ke jinjang pelamin and ke anak cucu , yang mampu terima aku seadanya , yang mampu jaga aku dengan seiklas hati . In shaa Allah (: 

ea laa umo aku nie pun semakin hari bukan semakin muda kan , dah tua nie haaa . dah mampu nak jadi wife orang dah pun . jup jup ! oke lambat lagi keh , sebab aku nak study sampai aku jemu + lebam dulu pastu baru nak kawen . hahaha ! dah sampai ke tua laa aku tak kawen jawabnye kalau macam nie kan . eh jup ! aku kalau bole nak kawen dalam umo aku 25 macam tuh . wahh ! wahh ! bajet je aku nie kan . hahaha ! tapi tape perancangan tu perlu ada . rite ? ^^v

tapi buad masa nie aku senang single , lebih mematangkan aku . and yang penting aku tak pernah putus asa berdoa dan terus berdoa , semoga Allah dengar apa yang aku harapkan . aku bukan lah seorang insan yang sempurna , tapi aku harap bakal imam aku nanti mampu sempurnakan hidup aku , In shaa Allah ~ aku tak minta yang soleh tapi cukuplah dia tahu asal usul agama dia dan mampu bimbing aku ke jalan-NYA , In shaa Allah . aminnn aminnn ya robbal alaminnn ~ (:

 ♥ semoga hidup single aku akan lebih bermakna , bubye ~ (: 





~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA