Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

FRIEND or SPECIAL ?




Assalamualaikum 

hai semua :) sehad ? kalau tak sehad jangan lupa makan ubat oke . sekarang nie musim demam tau . so jaga diri oke semua . nanti demam sapa yang susah . cikzuera jugak kan . hehehe . iye iye je cikzuera yang susah kan . tapi betol sekarang memang musin demam . abah cikzuera pun demam . semalam col abah suara pun macam tak bermaya je . sian abah . maap abah adik tak dapat nak jaga abah . nanti balek adik jaga abah oke . really really miss him . hope sangad abah sehad . aminnn ~

saja nak update hari nie sebab tak boleh nak tido . naseb baik hari nie tade class so tape laa kalau tak tido pun kan . hahaha ! rasa bosan je . macam tak tahu nak buad apa . ada idea ? asyik asyik bermuka buku jaa . bosan dah lagipun tade apa yang menarik pun . online chat ramai tapi sorang pun tak tegur . sian sian kan . macam mana nak tegur kau bukannya femes pun . hahaha . bajet macam femes je semua orang nak kena tegur kau kan . hohoho . oke aku memang tak femes punn . sebab aku biasa biasa je . tu pun da memadai . janji masih ada yang caring pasal aku . lalalalala :)

sebenarnye aku rasa tak tenang . tak tahu laa nak cerita dari mana . and tatau nak xplain macam mana . errr -_-' aku sendiri pun tak paham apa yang ada dalam hati aku nie . tapi seyes semalam memang aku rasa tak semangat gilaa . dengan pegi class serabut . ramai yang tegur . sebab dorang tengok aku macam orang tak terurus . macam orang gilaa pun ada dah . hahaha ! ntah laaa serabut kepala aku nie . lepas satu satu masalah datang . tapi masalah tak akan datang kalau aku yang tak cari . eerrr . menyesal betolll ! tapi benda daa jadi memang tak boleh nak patah balik . btw aku akan tetap happy depan kawan kawan aku :)

aku pun tak paham dengan perasaan aku sendiri . oke aku memang daa janji dengan diri aku yang aku tak akan sayang or falling in love dengan sapa sapa dah . sebab aku tanak kecewa dah . oke ayat nie memang daa berkurun daa kau cakap kan . tapi dok buad jugakk . hahaha . acanor ? btw cukup laa apa yang aku alami selama nie . alami apa ? oh lupa plak . putus cinta kan . hohoho ! tapi kewujudan sumone nie dalam hidup aku buat aku rasa . ntah laaaa . oke memang aku just anggap dia hanya sebagai kawan . tapi kenapa aku terlalu rasa sebersalah kat dia . oke aku tahu memang salah aku . aku cuba xplain benda yang betol kat dia . aku cuba sedaya upaya aku sebab hati aku rasa tak tenang selagi dia tak percaya apa yang aku cerita . tapi aku tahu dia tak mungkin percaya . aku malu dengan perbuatan aku sendiri . sumpah serikkk ! aku tahu dia just anggap aku macam yang aku anggap dia . only friend ! tapi aku pun tak tahu kenapa aku sebak sangad bila dia macam tak percaya apa yang aku cerita and dia macam tak ambil kesah pun sebenarnya . y ? aku da mula sayang dia ke ? tapi apa yang aku akan dapat ? sedangkan dia hanya anggap aku sebagai seorang kawan ja . serius aku buntu -_-'

apa akan jadi lepass nie . kalau aku sayang dia . myb nanti aku yang kan kecewa . kalau aku buat tak tahu je . tapi aku boleh ke ? eerrrr -_-' aku kalau boleh tanak sayang sapa sapa . sebab aku tanak kecewa dah . tapi tulahh aku nie cepat sayang orang even baru kenal sumone tuh . apa laa masalah kau nie cikzuera oooiii . tak habes habes dengan lelaki . bila aku dah boleh lupakan sumone . mesti ada sumone else yang datang event aku tak duga benda tuh nak jadi pun . papepun better aku terus kawan je kan . plsss jangan terlalu pikirkan hal nie . watleck je oke cikzuera . cool ~ aku harap apa yang berlaku nie ada hikmahnya . aminnn ~

oke bila aku baca blek aku pun tak paham yangaku nie tengah sedih or apa . abaikan --' kalau korang paham paham laa k .kalau tak paham buat buat paham tau . hahaha . k laa nak tido . tata semua . hope bangun esok aku akan jadi insah yang lebih tabah untuk meneruskan liku liku dalam hidup aku . Assalamualaikum . saranghae :)





~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA