Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

MUARA HATI :)




Assalamualaikum :)

hai awok awok . sehat tak ? mesti tak sehad kan . demam rindu letuueww kan . atototototo . suweett awok . kita pun rindu awok jugakk ! auummm :) hehehe . semalam dengan hari nie cuti . tapi malas nak balek sp . saje biar abah aku tuh rindu banyak banyak sked kat aku . hahaha . tapi tuh laa . nama je cuti tapi sehari suntuk dok rumah . errr -_-' sumpah bosan . 

nak keluar pun tade sape nak ajak . eerrrmm . biasa laa single kan . hahaha buad terokkk :p tapi serius teringin nak ada yang caring + loving but still tak jumpa lagi sampai sekarang . memilih ? tak pun . aku terima je macam mana pun . janji baik + setia + jujur . tuh pun daa cukup . hehehe . btw abaikan jelaaa . kalau ada jodoh pasti tak kemana kan ? eerrrr -_-' tapi kalau nak tunggu jodoh tanak usaha memey andartu laa jawabnye aku nie . hahaha . galakkk ! dip pun tak abess lagi . hewhewhew ~

disebablan bosan yang melanda so aku layan laa cerita adam & hawa . sumpah suweettt ! penuh emosional aku tengokk cite tuhh . bukan aku sorang je tapi satu rumah aku gila tengok cite nie . hahaha . penangan dy memey hebat gilaa laaa . so aku dah tergilaa dengan lagu dia . muara hati <3 . hahaha . teruss buad jadi lagu background blog aku :) hahaha. padahal nak bagitau aku tukar lagu je . tapi dah tertaip banyak laaa . haha . so malas nak taip daa . daa pukol 5.00 am tapi aku still tak tido lagi . dengan esok ada event bbq lagi . ohmayyy ! sumpah esok mesti aku mengantukk gilaa . so nak tido kejup . tata . ILOEYOU <3 selamat hayati lagu nie :)

nah lirikk . nyanyi tau . hahaha :D

Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya kemana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersenandung
Takkan terpisah hati

Korus:
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Hoo uuu..

Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu

Jalanku tertuju padamu
Kemana pun kan pasti kembali

[Ulang Korus]

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta..






~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA