Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

F.R.I.E.N.D :)




Bismillahhirrahmanirrahim 
Assalamualaikum :)

hai hai dan hai :) perrgghh . rasa cam lama gilerr aku tak mengupdate blog . mesti ampa nak tau sebab apa kan ? kan ? hahaha . poyos je aku nie . padahal tade sapa pun nak tau . sedey arh macam nie . tade sapa nak caring . eerrrmmm :( atotototototo ! muchux muchux . oke pujuk diri sendiri ja . hahaha . firstly aku nak cerita pasal . errr -.....-' ofcoz laa pasal aku kan . nama pun blog aku . so sume dalam nie pasal aku . hahaha . tamakss punya olang :D oke dah dah kang sampai esok tak start cerita . hohooiii ! teeettttt ---- to be continue.........

hahaha . oke dah merapu dah aku memalam nie . sekarang nie busy gilerr . padahal buad buad busy je . isskkhh ! jangan menyampuk bila orang tua dok taip . hahaha . tak laa buad buad sangad kan . lagi sebulan lebih je nak final . tapi aku apa pun tak buad . dok main sana . main sini . lahaaaiii ! satu prepareration tak buad lagi . macam mana nak AKJ sem nie . ayoyoyoyo ! ntah laaa . sem nie rasa macam tade final je sebab subjek semua susah susah . satu mende pun aku dop pehe . haaaa ! kuar doh kecek kelate aku nie . tuh laaa kawan semua ore pantai timur jah . aku pun dah terikut sekali cakap sano . nayaaaa ceq . hahaha :D

aku pun pelik asal laaa yang aku kenal semuanya ore pantai timur . membe aku siap cakap . tah tah nanti jodoh mu dengan ore kelate pe . aaddoooiii ! mati aku . abah aku dah laa tak berapa nak terberkenan dengan ore kelate nie . jenuh aku baloh ngan abah aku nanti . mampusss laaa aku . tapi harap harap bukan laaa . hehehe . tapi kalau dah jodoh nak buad gano kena laa terima kan kan . abah ! nanti kalau adik dapat jodoh ore kelate abah terima je nah . jangan dop baloh plop . sampai ketua laa adik tak kawen nanti . hahaha . oke aku galaakk nak kawen . auuww ~ aauuwww ~ ^__^

haaa . dah lari topikk dah nie . sebernarnya aku nak cerita pasal apa yang jadi kat aku baru baru nie . oke aku tak salahkan sapa sapa dalam masalah yang aku alami nie . sebab memang salah aku . sekarang baru aku tahu mana kawan dan mana lawan . semua tuh banyak bagi aku pengajaran untuk memilih kawan atau lawan . oke selama nie aku tak memilih nak kawan dengan sapa sapa pun . janji korang senang kawan dengan aku . macam tuh jugakk aku . sebab aku pegang kata kata nie . kawan nie lah yang akan ada dengan kita sampai mati ! right ? tapi lepas apa yang jadi baru aku nampak yang aku dah salah . ntah laaa tak tau nak cakap macam mana . tapi memang payah nak cari kawan but senang nak cari lawan . lepass nie aku dah tekad dengan diri aku . aku malas nak amek tau pasal sapa sapa dah . lantak korang laa nak buad apa pun . biar orang cakap aku dengan dunia aku je . itu lebih BAIK ! kan ? betol orang tua tua cakap . pengalaman akan mendewasakan kita :)

kawan nie sebenarnya macam air yang dicincang tak akan putus . walau gaduh macam mana pun . suatu masa nanti pasti akan baik jugak . kawan nie need each other sebenarnya . kalau tadak kawan dalam dunia nie hidup kita tak akan menarik macam sekarang kan . betol tak ? bagi aku . aku perlukan kawan dalam hidup nie sebab aku nak kongsi suka duka aku dengan BFF aku :) lumrah laa kalau gaduh gaduh tuh . tuh baru dipanggil kehidupan . kawan kalau dia jujur kawan dengan kita . semua benda kan jadi yang terbaik dalam hidup kita . kan ? btw aku sayang BFF aku semua . LOVE you <3

btw aku senang dengan kawan kawan aku sekarang . tengs to god sebab kurniakan aku kawan yang baik . Alhamdulillah ! jeniss aku plak . kalau aku terasa dengan sumone tuh pun aku lebih suka diamkan diri aku . buad macam tade pape yang berlaku . biar lah orang nampak aku yang salah . sebab aku tahu Allah yang maha mengetahui . aku tahu aku bukan yang terbaik . tapi aku cuba untuk jadi yang terbaik untuk mereka :) aminnn ~  oke lah . buad macam esok aku tade class plak kan . hahaha . watleck je aku nie :) btw aku nak pesan sked . kalau kawan dia kan ada dengan kita susah dan senang . bukan time senang muncul time susah hilang . tuh bukan kawan tapi jebonnnn . hahaha :D k lah . nites . Assalamualaikum :) muuaaaxxx !

bibir maseh boleh menutup apa yang dirasai seseorang tuh . tapi hati tak mampu untuk menutup segalanya :)

saranghae <3







~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA