Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

THOUSAND YEARS :)




Assalamualaikum :)

hai hai . selamat petang semua :) hari nie aku cuti so bosan sangad ta taw nak buad apa . nak tengok tv pun cam tade cerite yang menarik je . so nak update lahh . heeee ~ tadi edit blog sked sked . dah lama tak luangkan masa kat sini . almaklum lah jadi student nie busy memanjang . asignment melimpah luah sampai tak terbilang . hahaha . so time cuti cuti cam nie jelaaa aku ada masa sked nak belek belek blog aku nie . background dah berkurun tak tukar . lahaiii ! malas malas dan malas nak cari background . abaikan =.=' nanti nanti je aku tukar :)

tadi dok belek belek pic dalam lappy aku nie . pastu terbukak satu folder nie . dengan pantasnya air mata aku terkeluar . ohmyy ! tulah gatal tangan sangat kau kan . nah padan muka ! eerrrmmm ~ aku sangkakan aku dah deleted folter tuh . rupa rupanya masih wujud . oke memang aku masih rindukan dia . even dia dah tade lagi kat sisi aku . aku masih rasa kewujudan dia dalam hati aku . dia memang baik ! tersangad baik ! aku tak pernah salahkan dia sebab buad keputusan untuk tinggalkan aku . sebab aku tahu aku dah banyak buad salah . buad dia nangess dengan perangai aku . dia dah banyak sabar dengan aku tapi tu lah . tahap kesabaran seseorang tuh ada hadnya kan . kau masih mengharap dia akan kembali kat kau ? yuuppp ! aku sangad berharap dia akan kembali dan jadi milik aku suatu hari nanti . dan waktu tuh . aku nak dia jadi imam aku yang sah . Insyaallah ! kalau ada jodoh pasti tak kemana . oh ye ! kalau nak diikutkan dah 7 bulan lebih aku break dengan dia . tapi aku tak tahu kenapa sampai sekarang aku susah nak lupakan dia . nak cari penganti dia . lagi lah tak . even kami tak contact punn lepas break tuh . sebab selalunya jenis aku nie cepat je nak lupa kan orang but si dia memang serius susah . bila aku tengok pic dia automatik air mata aku keluar . pelikk pelikk ! selalunya payah aku nak nangess bila tengok pic nie . tapi apakan daya . takdir tetap takdir ! aku redha je dengan apa yang berlaku . sebab aku tahu pasti ada yang tersirat disebaliknya :) awak ! saya sentiasa doakan awak bahagia oke . tak kiralah siapa pemaisuri dalam hati awak . saya tetap berharap dia mampu buad awak tersenyum :)

serius aku rasa bosan dengan hidup aku sekarang . tapi aku tahu Allah tengah merancang perjalanan hidup aku :) aku tanak salahkan sapa sapa . sebab apa yang berlaku semuanya salah aku . aku yang tak pandai nak hargai orang . and bila dia dah tade depan mata kita baru aku rasa kehilangan dia . macam tuh laa manusia . tak pernah kenal erti bersyukur ! macam tuh jugakk dengan aku . dan lepas nie aku akan lebih berhati hati sebab aku dah tanak skedkan hati sapa sapa dah . Alhamdulillah ! selama aku single nie aku rasa best je . hahaha . even kadang kadang tuh rasa sunyi laaa . rasa macam orang gila laaa . tapi everything fine . buleh je hidup single nie . saje gedikkk ! hahaha . dulu cepat je nak sayang orang . even aku baru kenal mamat tuh 1 week je . hahaha . gilaa kan aku . cepad sayang tapi nak lupa . mak aaiii ! susah tahap maksima + maksima = maksimamama . haha ! but now rasa lain dah . perasaan sayang tuh macam susah dah nak timbul . btw aku suka macam nie . sebab ? nanti tak lah aku asyik kecewa ja . huhuhu . dah laa aku nie sensitive . cepad aje nak nangesnya . ntah laaa . pelik ! cepad nangess tapi panas baran . hahaha . acenerrr tooo ? :p

ramai yang tak tahan dengan perangai aku yang panas baran tuh . aku bukan saja saja nak baran oke . kalau aku marah tuh . tu tandanya aku tak suka apa yang korang buad . and tu tandanya aku sayang korang . ada paham ? marah bukan kebencian tapi tanda sayang :) so berbangga laa sapa yang selalu kena marah dengan aku tuh . sebab tuh tandanya aku sayang kau . hahaha :D 

oke tak lama lagi kakak aku nak kawen . so tinggallah aku dengan abang aku je yang single . oke serius aku benci jadi anak bongsu nie . bila kakak kakak and abang abang aku dah kawen . tinggal aku je . aku dah tade kawan dah . lahaiii ! serius sedey . mengapa ? dan mengapa ? macam nie aku pun nak kawen cepat cepat lah . abah ! adik nak kawen nie . cepat cari calon untuk adik tau . hahaha . nanti tak laa rasa sunyi sangad sebab ade teman . auuww ~ aauuww ~ gatalnya aku nie . haha :p

oke lah aku nak stop dah . tak tau nak cerita apa dah . bila petang mulalah otak jadi blurr semacam ja . hahaha ! nanti tunggu aku rajin len kali pulakk aku update lain . tunggu ada cerita banyak banyak baru buleh update kan kan . happy reading :) bubye ~ Assalamualaikum :)

bila aku rasa down sangad . aku akan tengok senyuman kau . sebab senyuman kau je yang mampu buad aku rasa semangat balek . senyuman kau tetap ada dalam hati aku . tak kira beribu tahun sekalipun :)
#only u ASMH :)

sarangheyo <3 




~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA