Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

SOMEONE LIKE YOU :)




Assalamualaikum :)

seriously daa lama aku ta update blog aku nie . lame ke ? errr -.-' baru sebulan lebih je pun . hahaha :D mesti korang rindu aku kan ? bese laaa sapa sapa yang kenal aku tau laa perangai aku nie macam mana . suka buad terok . opsss ! terkantoii . hahaha . diam diam je tau . jangan bagi tau orang lain pulakk :) oke selama aku ta update nie banyak benda yang jadi kat diri aku . kalau aku nak cerita semuanya aku rasa sampai esok pun tak habess . hahaha . almaklum lah banyak sangad sampai tak terkata kata laaaa . ada kenangan pahit . kenangan manis . kenangan masam . kenangan masin . semua ada . baru cukup rasa orang kata . alaaa . macam iklan maggie cukup rasa tuu . baru sempurna hidup seseorang tuu . kan ? kan ? tak caye ? tak caye sudah . yang penting itu kisah hidup aku . harharhar :p

beberapa minggu yang lepas aku kena demam campak . tuddiiaaa lah . dah demam kena campak pulak . kesian kat aku kan . huhukh ! :( mula mula saked kepala . saked badan . engat demam biasa je sekali naik biji biji kat badan aku . perrgghh ! gila trauma aku . dah laa first time aku kena demam campak . takot gila . sumpah aku tipu . hahaha ! tapi yang first time tuh aku tak tipu k . macam lawak je tua tua baru nak kena . adooyyaaiii ! serabut kepala aku . last last aku dapat MC 1 week . seronok wweeeiii . dok rumah macam pemaisurii ooo . nak makan apa semua dapat . oke aku tipu . sebab hari hari aku makan sup je . sumpah jemu . sup tuh pun da jemu tengok muka aku . tapi apakan daya nak sehad kan kena laa pantang . dengan kena pakai bedak sejuk macam hantu bedak sejuk je . hahaha . memang aku tak lupa laa semua tuh . btw alhamdulillah sekarang daa sehad . tengs laa kat abah aku sebab sesah payah ulang alak SP --> KULIM semata mata anak manja dia sorang nie :)

pejam celik pejam celik kan lama jugak aku single . pecah record ooo . hahaha . kalau dulu putus tak sampai seminggu gerenti dah dapat penganti . tapi now segala galanya dah berubah . aku tak rasa pun nak kapel even kadang kadang aku rasa sunyi sangad dengan hidup aku . macam lagu najwa latif tuh . kosong kosong ohh ~~ ntah laaa rasa susahnak sayang + percaya orang sekarang nie . btw aku nak berterima kasih sangad kat ex aku yang dah sedarkan aku . walaupun jodoh kita tak panjang tapi aku nak kau tahu dalam semua lelaki yang aku pernah kenal kau tetap yang terbaik untuk aku . aku doakan semoga kau bahagia selalu bersama yang tersayang . Alhamdulillah ! aku dah buleh terima keyataan . tuh tandanya aku dah matang oke :) aku dah buka buku baru . aku nak concentrate kat study dulu . kalau ada jodoh tak kemana kan . insyaallah ! aku nak buad abah aku bangga dengan pencapaian aku suatu hari nanti . aminnn ~

oke nak bukak cerita pasal study . now aku da sem 5 . diulangi sem 5 oke . tuh tandanya aku daa senior . hohoho ! suka suka . senior laa sangad perangai dok macam budak budak situ laaa . ngaku siap siap :p btw Alhamdulillah aku dapat cemerlang LI sem lepass . tak sia sia aku berusaha bersungguh sungguh time LI hari tu . jup jup . aku usaha ke ? errrr -.-' setahu aku aku main banyak kat TNB tuh . hahaha . abaikan yang penting daa tamat daaa . lalalalala ~ nak cerita pasal sem nie serius subjek susah susah doe . gilaaa lah ! tambah tambah DC motor + embeded system . sumpah aku tak tahu apa yang aku belajar sampai ke hari nie . hahaha . bukan aku sorang tapi satu class . tapi aku harap aku buleh bawa semua subjek yang aku amek untuk sem nie . dah laa final 6 paper . yoyoyoyo . pengsan ! dengan math gila gila tapi tape disebabkan aku minat kira kira nie so bagi aku best . oke nie cabaran untuk aku . macam nie laa jadi student macam macam dugaan ada . sapa cakap jadi student nie senang ? ramai aku dengar orang cakap jadi student nie senang tade masalah .wrong wrong and wrong ! tuh pendapat tak betol . kalau korang nak tahu susah or senang jadi student nie korang kena duduk kat tempat kitaorang and rasa dulu oke :)

oke laa malas dah nak taip panjang panjang . padahal dah panjang gilaa . sedar tak sedar dah pukul 4.15 pg dah . gilaa laaa time nie aku tak tido lagi . selalunya time nie aku dah sampai london daaa . hahaha . nie semua sebab penangan cite korea  yang membuat aku jadi gilaaaa . gilaaa korea . ohhseemmm ! nak offer sked . tengok laa cite heartstring tau . serius best tak tipu :) k lah . btw aku doakan kepada semua kawan kawan aku semoga berjaya dunia dan akhirat . cepat cepat kawen oke sebab aku dah tak sabar nak makan nasi minyak . hohoho ! ada masa nanti aku continue lain oke tuh pun kalau rajin laaaa . hahaha . kbaiii ! selamat malam . Assalamualaikum :)


marah bukan kebencian tapi tanda sayang :)
sarangheyo ~





~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA