Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

AIDILFITRI 2012 :)




.::assalamualikum::.
hye hye ! :)
amacam raya ? ada best ? banyak dapad dwet raya ?
maii lhaa kongsi sked ... jangan dok kedekut sangad lhaa ken ... hehe ...
papepun ... hari nie daa syawal ketigaa daa ...
esok syawal ke empat ... lusa syawal ke lima ... pastu cuti punn abesss ...
rasa cepad je masa berlalu kan ....
lahaiii ! malas pulakk rasanye nak kembali ke zaman sekolah nie ... hahaha ! bajet macam sekolah lagi je ... :D

tapi belajar kat IPTA or IPTS nie ken sebenarnye sama je macam budak sek ... yang beza pun just baju jelaa buley pakai bebas ...
tapi ta bebas jugakk lhaa ken ... kena pakai baju kurung jugak !
yang penting keayuan tuhh bila pakai baju kurung ... hahaha :D

oke daa lari tajukk da nie ... hahaha !
merapu merapu dan teruss merapu tuhh lhaa keja aku hari hari ...
bese lhaaa orang hidup single ken ... macam gini lhaa ... :)

malas nak taip banyak ... aku just nak letak pic raya tahun 2012 !
semoga kasih sayang antara kami semua ta akan penah pudar ...
dan semoga semuanye bahagia di dunia mahupun di akhirat sana ...
insyaAllah ! aminnn ~ :)

tema AIDILFITRI 2012 :: hijau itu menawan :)

keluarga besar saya ... hijau 





my lovely dad ! dya lahh harta yang paling berharga bagi aku dalan dunia nie ... only one ! ILOVEYOU dad 

daa 7 tahun aku raya tanpa arwah mak aku ...
tapi aku ta penah sesekali lupakan dya ...
dya sentiasa ada dalam hati aku untuk selamanye ...
hari hariku tidak indah seperti dulu semenjak dya tinggalkan aku ...
walaupun sudah ada peganti tapi maseh taa sama ...
namun aku bersyukur dengan takdir yang Allah tentukan ...
mungkin ada hikmah disebalik semuanya ... :)

hari nie aku asyikk nak sentapp je ... tatau lhaa pasaipaa ..
aku pun heran jgakk ... pntang dengar lagu sedey je ...
kira air mata nie mula laahh nak meleleh ... eerrrmmm ...
aku harap aku kuad untuk teruskan perjalanan hidup nie ...
semoga Allah memberkati perjalanan hidup keluargaku ...
insyaAllah ! aminnn ~ :)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN dari saya SITI NOR BAIZURA BINTI MAT NAPIAH ! :) kepada sesiapa yang mengenali diri ini ampun maap dipinta dari hujung rambut sampai hujung kaki ... mohon halalkan semuanya ! ♥


abess daa ... lalalalalala ~
kbaiii ! assalamualaikum :)





~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA