Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

rindu dya :'(




.::assalamualaikum::.
hari aku rasa nak luah sangad kat dalam nie ...
walaupun aku da luah kat kawan kawan aku ...
hari nie hari terakhir aku dengan kawan kawan aku sebelum kami cuti raya selama seminggu ... mesti aku rindu ampa ... seriously !
ramadhan bakal meninggalkan kita semua ...
semoga raya kali nie memberi beribu erti kepada semua terutama kawan kawan aku dan juga diri ini ...

malam nie rasa puas sangad sebab dapad luah perasaan yang aku pendam selama nie ...
aku ta tahu nak luah kat sapa ... aku tanak bebankan sapa sapa ..
terima kasih kat awok awok yang sudi dengar luahan hati aku kehh ...
maap sebab aku buad ampa nanges sekali ngan aku tau ...
aku ada ampa je ... terharu sangad sebab ampa sudi dengar apa yang aku luah ... terima kasih sangad ! hanya ampa yang aku ada ...

seriously aku rindu arwah mak aku ...
rindu sangad ! ta terungkap dengan kata kata ...
hanya Allah yang tahu aku rasa sekarang ...
tambah nak dekad raya nie ... terasa sangad kehilangan dya ...

daa 8 tahun mak pergi tinggalkan adik ...
tapi rasa macam baru semalam adik jumpa mak ...
rindu nak cium tangan mak ... nak pelok mak ...
mak ! lepas mak pergi tinggalkan adik ... setiap kali raya ta seronok pun ...
ta happy macam mak ada dulu ...
raya daa ta bererti bagi kami adik beradik mak ...
adik rindu masakan mak ... rindu nak mak suap adik makan ...
rindu segala segalanya tentang mak ... :'(

mak ! ada macam macam adik nak cerita nak kongsi ngan mak ...
tapi adik hanya mampu simpan dalam hati ja ...
tapi adik tahu mak dengar kan kata hati adik ...
adik harap sangad suatu hari nanti adik mimpi mak ...
adik rindu mak sesangad ...

adik ta tahu nak mengadu kat sapa ...
nak cita kat abah ... kakak and abang dorang pun daa ada banyak masalah mak ... adik tanak bebankan dorang ...
sebab tuhh adik simpan dalam hati ...
ramai orang cakap dorang tengok adik macam tade masalah ...
tapi dorang ta tahu apa yang adik rasa ...
tapi adik tahu mak mesti rasa apa yang adik rasa kan ...
mak ! mak sentiasa dalam hati adik ...
mak lahh semangad adik ...
adik janji ... insyaAllah adik akan jaga abah sebaik mungkin ...
adik akan balas jasa abah besarkan adik tanpa mak ...
insyaAllah ! 

mak ! adik jeles tengok kawan kawan adik ada mak ...
dorang selalu sembang ... tapi adik ...
eerrrmm ... tapi adik redha mak ...
adik akan cuba kuadkan hati adik ...
adik akan buad mak bangga ngan anak mak sorang nie ...

walaupun setiap tahun kami raya tanpa mak ...
tapi mak sentiasa ada dalam hati kami anak anak ...
mak sentiasa bersama kami ...
adik sayang mak dunia dan akhirat !
adik akan selalu doakan al-fatihah untuk mak ... :)

rindu mak ! :'(

tenang dapad luahkan melalui air mata ...
harap lepas nie aku akan menjadi seorang yang kuad ...
insyaAllah aku akan cuba berubah untuk menjadi lebih baik ...
aminnn ~

dikesempatan nie aku nak ucap sked ... :)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN dari saya SITI NOR BAIZURA BINTI MAT NAPIAH dan keluarga !
semoga raya tahun nie berbahagia untuk semua ...
kepada kawan kawan yang mengenali diri ini ...
ampun maap dipinta dari hujung rambut sampai hujung kaki sepanjang perkenalan secara langsung atau pun ta langsung ...
jemput jemput datang rumah oke ... :)







~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA