Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

bahagiakah ?? :'(




.::assalamualaikum::.
hoollaaa ... hoollaaa ! :)
hari tadak keje nak buad so aq nak update blog aq nie ...
hahahaha ... ta update apa pun ...
nak letak lirik lagu ja punn ... rajin kan ... huhuhu ... :P

setiap lagu sebernanya ada maksud tersendiri ...
kalau ampa dok sorang sorang layan feel ke apa mesti ada lagu yang kena mengena dengan kisah silam ampa kan ... ta caya ??
nanti try cuba ... mesti ada punya ... :)
pastu bila dengar lagu sedey sedey je mulalahh nak engat kisah lama ...
terkenang sana terkenang sini ... 
pastu mulalahh dok nanges sorang sorang kan kan ...
tuhh je cara nak hilangkan rasa rindu kita kat sumone yang kini bukan lagi milik kita kan ... tuhh je cara nak puaskan + tenangkan hati ... :)

walaupun dia bukan lagi milik kita ...
tapi Allah tuhh ta kejam ... bila kita rindu kat dia ...
dia juga akan rasa benda yang sama kat kita ... insyaAllah ! :)

awak lagu nie untuk awak tau ...
hayati tau lagu nie ... 
saya tahu lagu nie patut tuju kat saya kan ... tapi ...
maapkan saya ... ASMH :'(

mungkin kau sedang berbahagia
setelah kau menyiksa jiwaku
tetapi bahagiamu itu dari penderitaanku
aku sekadar ingin bertanya hadir kasih kah untukku
sewaktu perlu kau cari aku
kini aku dilupakan 

sewaktu aku bersamamu 
kau curah segala kasih sayang
kerna aku percaya padamu
melihat zahir yang indah

tapi hatimu sebaliknya
kau tak sejujur yang ku sangkakan
kelembutan yang engkau pamerkan
sanggup menipu diriku

wajahmu yang indah dipandang
tapi hati tak ikhlas padaku
bahagiakan kah hidupmu

kau yang tak pernah rasa bersyukur
dengan apa yanag ada padamu
tergamak memprdayakan aku yang jujur kepadamu

aku sekadar ingin bertanya hadir kasih kah untukku
sewaktu perlu kau cari aku
kini aku dilupakan 
setelah ada yang lain
kau tinggalkan diri ini
namun ku redha 

maapkan saya awak ! tapi saya ta bahagia tanpa awak !
I MISS YOU ! :'(
saya akan lebih kuad lepass nie ...
doakan saya ea awak ... :)







~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA