Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

RINDU MEREKA ~~~~ :))




:: assalamualaikum ::
wwooaahhh ! hari nie aq nak update blog aq yang buruk lagi ta lawa ...
sama je kann ?? aahh ! abaikan ... :))
hari nie disebabkan office tade orang ... sume pakat p site ...
aq bukan tanak ikod p site ... tapi da balek ... 
lepas depa antaq kami depa kuaq pulak ...
so office nie jadi milik aq n the geng lhaa ken ... syiiookk-2 ! 
so mulakan lhaa aktiviti mengon9 ken ... tunggu pa g !

oke disaat nie aq RINDU ken sume KAWAN-2 aq ...
RINDU sangad ! aaiiyyoooo ! ta sabaq aaaiihh nak balek poly ... 
rindu suasana belajaq dalam kelas ... present suma-2 lhaaa ...
tapi bila suruh present ketaq abeehh pala-2 lutut ! APTB ~~~~~
aaiissshh ! tataw nak habaq camna ... rindu teqookk kod ! 
teringin nak sembang muhong ngan depa ... buad riuh dalam kelass ...
awad lhaaa LI nie depa soh buad sampai 5 bulan tataw ... geraaammm aq !
buad 2 3 bulan ke cukup lhaa ... bukan nak buad pa pun ...
p dok cangak jee yang aq tengok ... sebab aq pun maii keje dok cangak je ! bhahaha ... so aq taw lhaa ... 

depa nie bukan sohh mai buad LI sama nie ...
depa sohh mai caqi JODOH kali kodd ... bhahaha ...
tapi ken ... aq tetap ta jumpa calon tok dijadikan teman idup aq ... 
gaattaaiii sat !
so aq ta suka LI ... lalalalala ~~~~ buley teqa tuhh ??
so aq malaz nak taip banyak ... takod satg depa balek kantooii plak yang aq dokk on9 + update blog lagi tuhh ! ^__^
so aq nak bohh pic kami-2 waktu sem 3 ...
RINDU ampa suma ...
kita jumpa SEM 5 nanti kehh ... ta sabaq nak jadi SENIOR ...
bhahaha ... pulun ttoooiii ! :P






 oke DONE ! KBAII ! :))



~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA