Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

TERIMA KASIH ♥




:: assalmualaikum ::
abe-2 hemsem + kaka-2 chanteekkk ! senyum sokmo ! :))
ampa nak taw dak ?? maimai dok tanya taw dak ?? tobad lhaa ampa tataw ken sebab aq ta cita g ...
bhahaha ... keh ! let's me stories mories ... perasan dakk status aq kat fesebukk 2 3 minggu nie asyik dok berjiwang-jiweng ...
perasan dak ?? kalau ampa perasan lhaa ken ... aq pun tataw pasaipaa aq tulis jiwang-jiweng nie ... sebabnya aq pun tataw lhaa pasaiipaa ngan aq nie ...
falling in LOVE ataupun KECEWA ??
aq pun tataw aq nie dok situation yang mana 1 ...
rasanya duadua kodd ... bhahaha ! ta beettooii ... grrrr ~~~ -.-'

abaikan jelahh status matuss fesebukk tuhh sume ...
back to the tittle ... :))
oke kali nie post aq agak sedey and agak sweet keh ! aq habaq siap-2 nie ... kalau ampa rasa nak tiyak ke apa ... sedia tisu manyak-2 kehh ... alolololo ! ttiiuuttnyer dya ... ^__^
dak aaiihh ! melawak je ...

oke sebenarnya kali nie dan disaat nie aq sedang KECEWA ...
but why ?? sebab CINTA aq ditolak sama sekali !
ampa mesti ta perasan ken sebab aq nie kaki gelakk ... tapi HATI aq sedey sangad sekarang nie ... ta mampu lagi untuk mengalirkan air mata ... T_T
yaaa ! sudah lama aq tunggu saat untuk bersama si dya ... tapi apakan daya ... takdir tidak menyebelahi aq ... aq pun tataw nak buad cam ne da ...
disaat aq memerlukan kasih sayang dya ... dya pergi tinggalkan aq ...
mungkin dya bukan ditakdirkan untuk aq ... :((

aq tahu aq bukan manusia yang sempurna dimata dya ...
tapi inilahh diri aq yang sebenarnya ... it's real SITINORBAIZURAMATNAPIAH !
tapi aq sanggup berubah demi melihat dya bahagia ...
aq sanggup tipu diri aq sendiri sebab tanak dya tahu aq tengah sedey ...
betapa bodohnyaa aq ! eerrrmm ...
diantara aq dengan gurl tuhh ! dya pilih gurl tuhh ...
myb dimata dya gurl tuhh cukup sempurna dari sume aspekk ... so aq ??
aq hanya mampu tersenyum dan mendokan kebahagiannya ... :))
walaupun hanya ALLAH yang tahu apa yang aq rasa sekarang ... aq harus kuad tuk meneruskan setiap hari-2 yang mendatang ...
maseh banyak benda yang harus lalui dan aq tunaikan ... 
maseh ramai lagi yang memerlukan aq ! so aq hanya mampu bersabar ...
mungkin ALLAH da temukan JODOH aq dengan LELAKI yang lebih sempurna dan mampu mengubah aq menjadi seorang yang solehah di sisi-NYA ... aminnnn !

awak !
saya ta pernah salahkan awak ...
saya tahu setiap pilihan awak haruslahh yang terbaek bagi awak ...
saya tahu saya mungkin ta mampu buad awak bahagia macam dya bahagiakan awak ...
saya sentiasa mendoakan awak akan terus tersenyum walaupun awak bukan dengan saya ...
awak !
awak tetap kawan saya !
sampai bilabila awak tetap kawan saya ...
saya tetap sayang awak macam selalu ... sayang tuhh ta mungkin kurang walaupun awak ta pilih saya ... sayang tuhh akan sentiasa bertambah ... :))
awak !
awak tetap dalam hati saya !
sampai bilabila awak akan tetap ada dalam hati saya ...
ruang dalam hati saya cukup untuk awak ...
ta mungkin saya akan buang awak daripada hati saya ... sebab ??
awak tersangad lahh ISTIMEWA bagi saya ... ^__^
awak !
saya nak awak jaga diri awak bebaek oke ...
saya nak tengok orang yang saya sayang apy + bahagia selalu ...
doa saya akan sentiasa mengiringi setiap harihari awak ...
awak akan kekal dalam hati saya ...
saya sayang awak selamanya !
saya cintakan awak !
♥ ONLY YOU 

♥ TERIMA KASIH 
kerana sudi jadi kawan dengan saya selama nie ... mendengar segala keluhan hati saya ...
tapi awak ... jika suatu hari nanti sudah ditentukan JODOH saya adalahh awak ... HATI saya akan sentiasa menerima awak ! 


THE END ! ^__^


~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA