Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

berhenti berharap ! :))



:: assalamualaikum :: 
hari nie aq rajin sangad nak update blog aq nie ...
walaupun semalam rasanya baru update kodd ... heeee ...
saja gattaaiii tangan nak tulis ... rajin lhaa katakan !
ppuuiihh ! puji diri sendiri lakk cikzuera nie ken ... APTB ~~~~
bila g nak puji diri sendiri ken ... nak tunggu orang puji berjanggut lhaa kene tunggu ... so bek puji diri sendiri ... yeeaahhh ~~~~ :D

topik hari nie ape yaa ... aaddoooiii !
nak update tapi tataw nak tulis paa ... nangooiii ttooiii !
oke-2 ... sebenarnya nak gtaw ampa yang aq ada minat kat sowg mamat nie ...
rasanya aq da cita dalam post aq yang sebelom nie ken ... :))
cuummeelll kodd mamat nie ... senyum dya buad aq ta lena nak tidoq ..
aaiisshh ! angau tqokk kod kat mamat nie ...
kami frend kan muka buku 30 november 2010 ... still engat taw !

tapi masa kami frend tuhh dya daa ada gf ... tapi sekarang daa tade ... :))
aq cuba rapadkan diri dengan dya ... try antaq IM dulu ...
n then ada respon ... syiiookk ooo ! gattaaii sat !
tapi jeniss aq nie ta berani nak gtaw kata aq nie SUKA kat dya ...
bila daa lama tuhh aq terus terang jugak sebab aq takodd kehilangan dya ...
tapi dya taley nak time sebab kami still baru lagi ...
lagipun dya still taley lupakan gf dya tuhh ... i's oke ... aq paham situasi dya ..

tapi baru-2 nie aq tengok dya macam da ada sumone ...
automatik aq rasa macam aq nie memang ta layak tok dya !
macam-2 yang bermain dalam fikiran aq nie ... 
so now aq da buad keputusan tok buang harapan aq tok bersama dy ... :((
mungkin aq belom mngenali dy ... untuk menikmati rasa sebenar-benar CINTA !
bukan aq ta sanggup nak tunggu dy ... dan bukan ta sayang ... tapi ...
situasi aq macam ayat nie ...

"saya biarkan awak PERGI bukan kerana saya ta SAYANG awak tapi kerana saya tahu SEKUAT manapun saya MENYAYANGI awak ... awak TETAP  kan pilih SI DIA ... ♥"

so aq rasa better aq teruskan hidup aq macam biasa tanpa SUKA kat sapa-2 ... sebab aq tahu setiap JODOH adalah rahsia-NYA ... no HEART FELLING ~~~
mungkin awak bukan untuk saya ... :))

awak !
nie untuk awak ... :)) sebagai kenangan sebelum saya lupakan awak !
♥ awak ta tahu yang jantung saya berdegup kencang walaupun hanya tengok gambar awak kat fesebukk ...
♥ awak ta tahu yang saya gembira tak terkira if awak LIKE kat status saya atau apa-2 jelahh kat fesebukk saya ..
♥ awak ta tahu yang saya senyum sorang-2 macam orang angau if awak KOMEN kat status saya ... biarpun hanya icon smile ... :))
♥ awak ta tahu saya saked haty bila ada orang lain KOMEN or LIKE kat status awak ... especially bila dorang POST kat WALL awak ...
♥ awak ta tahu yang saya daa ta buley nak mengadap muka awak terus sebab saya malu ...
♥ awak ta tahu saya teringin sangad nak KOMEN and LIKE kat status awak tapi saya takod awak ta bagi respon ...
♥ awak ta tahu yang saya derita + saked haty bila saya dapad tahu yang awak rupanya SUKA kat orang lain ...
♥ awak ta tahu yang saya sangad RINDU akan persahabatan kita ... walaupun hanya seketika dulu ...
dan saya rasa ... awak ta akan tahu sehingga lahh saya sendiri berhadapan dengan awak suatu hari nanti untuk ceritakan semuanya ... 



now saya sentiasa doakan yang terbaek tok awak yaa ...
saya harap awak akan bahagia wif her ... PROOF it oke ...
papepun kita tetap kawan macam saya mula-2 kenal awak dulu ...
saya nak simpan CINTA saya nie untuk orang yang akan jadi IMAM dalam hidup saya suatu hari nanti ... doakan saya yaa ...:))



~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA