Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

awak tahu ??




:: assalamulaikum ::
oke sekarang da pukol 2.20 pagi ... tapi aq still taley nak tidoq ...
tataw lhaa pasaipaa ... rasa macam sdey sangad ...
tapi sedey macam ne pun aq tetap kena kuad ... 
kuad tok teruskan harihari yang mendatang dengan penuh sabar ... :))
hope everything will be fine ! yeeaahh ~~~

oke aq ade terbaca 1 post nie dan ayat dya agak menarik ...
so aq nak kongsi ngan ampa suma ...
to bakal myBF ... lalalalala ~~~~ 

awak tahu ??
saya perempuan manja
terkadang mengada-ngada
adakala tidak cukup matang untuk menilai sesuatu perkara
saya juga cuma ada sekeping hati yang mudah rabak
tapi saya jahit semula
hati saya juga terlalu mudah diperonyok
macam label kat kotal warna coklat
"fragile, handle with care"
konon je saya nie macam kaklong kawasan
muka eksen
sembang kencang
orang yang dengar jadi bimbang
hakikatnya saya sangad murah dengan air mata
jadi, saya harap nanti kalau saya menangis
awak akan genggam jemari saya
kesatkan air mata saya
kucup dahi saya
dakap saya, belai rambut saya

saya harap, kasih sayang awak kepada saya berpanjangan sampai bila-bila
sampai kita mati nanti 

dan kalau benar saya nie pemilik tulang rusuk kiri awak
saya nak awak tahu
saya nie sifatnya keras dan bengkok
jadi, lenturlah saya dengan penuh kelembutan dan kasih sayang
saya juga yakin
awak mampu bimbing saya ke jalan-NYA
mampu menjadi nakhoda, mengepelai ruma tangga yang terbina di atas akad

awak ...
awak pernah tanya saya
saya happy ke dengan awak
jujurnya, saya happy
saya bahagia
tapi saya tahu
kita tak akan mampu untuk ketawa hari-hari
adakala, mungkin perlakuan saya boleh membuatkan hati awak sakit
daan adakala, mungkin perlakuan awak boleh membuatkan hati saya sakit
tapi, kita mesti sama-sama kuat
sama-sama tahu beralah
sama-sama simpan kuku ego
sama-sama toleransi dan bertolak ansur
paling penting, sama-sama kena sabar

seperti kata-kata nie,

"No relationship is all sunshine ... but two people can share one umbrella if they hunddle real close" 


oke finish ! happy reading yaa ... ^__^
penad taip so sekarang cikzuera nak tidoq ! tatatititutu ~~~
selamat malam peeps ... LOVEYOU ~~~


~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA