Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

mulanyer idup SINGLE ! ngeeee ~~


.::assalamualaikum::.
uh da lame aq ta update blog aq nie !
mlaz asenyer nak active berblongging mcm duludulu tuh .. HEHE ..

sebabnyer skrg da bz .. ta mcam duludulu leh maenmaen lg ..
pointer pun da mnurun .. so skrg kene laarrhh usaha lbeh cked kan ..
nak stabilkn dulu pointer aq yg ta seberape tuh ! :(
ta snggup da aq nak menahan telinge nie drpd mndengar ayah ksyangan aq tuh berleter !
da macam pompuan dah ayah aq tuh ! HAHA ..
abah ! jangan marah ea .. adex tahu abah sayang adex sebab tuh abah marah kan !
HEHE ! adex pun sayang abah cngadcngad ! muaahhhx2 !
loveusomuch MATNAPIAHBINCHEROS ! <3

HAHA !
now ! aq da SINGLE ! hahahahxxxx .. besh glew koddd ..
idup bebas drpd gangguan yg ade lam idup aq sebelum nie !
HAHA ! tobad seronok glew arhhh ..
aq nak pegi mne pun ta perlu gthu kat sapesape dh ..
rasenyer better aq twozkan mcam nie jew .. :)
tenangkan haty & jiwa luuu !
ade jodoh ade laaaa .. tade dok diamdiam sudah ! HAHA ..
alhamdulillah aq da buley terime keadaan nie ..
syukur cngadcngad n tengs too all my fwen yg dah manyak tlg aq ..
korg tetap yg terrbbaaeekkk tok aq !

tapi aq tetap ta buley tipu diri aq ..
sumpah aq memang maseh sayang dye same macam dulu !
insyaallah aq akn cube care yg terbaek tok lpekan dye ..
alau aq ngn dye ade jodoh ..
insyaallah kite tetap akn bersatu semula ! :(

buad mase nie .. study & family lbeh penting !
aq nak mulekan idup baru ! nak jd cikzuera yg happy cm duludulu ..
aq tanak kecewekan kawankawan aq ! aq akan dengar nasihad korg kali nie !
aq tahu korg nak aq buad yg terbaek kan !
insyaallah aq akn cube ea sayangsayangku ! :)

n tok si dye ! i give u this song !
hayati okay ! u alwayz in my heart coz u are my soul !
 i hope u happy wif your life now ! plzz forget me sayang !
 




~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA