Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

meet someone SPECIAL !!!


hyep all :)
.::assalamualaikum::.
loveusomuchmuch laarrhhh !
especially to all my followers ! <3

ha.. hari nie tetibe je aq rajin nak update belog aq yg ta seberape yg lawa neyh.......
ta lawa ! ta chantek ! sume laaa ..... janji aq puaz aty ... :)

haaa.... nampak tajuk kat ataz uh ??
nampak ark ?? ta nampak tuh .. pendek umo laa uh ! hahahahaxxxxxxx.......
tade yg besh pun .. cume nak cite bnde yg aq rase agak special lam idup aq !
hahahhahahxxxxxxx .. meet someone SPECIAL !
aq ade jumpe someone yg agak SPECIAL laa bg aq !
suke tgok dye senyum ! cweeettttt gituuu ...... <3
kmi bawu je kenal ....... tp ase mcam aq da lame knal dye ... 
knape erk ?? pelikpelik ! ape laa yg dye bg ubad kat aq nie ! HAHA !
btw aq suke pngai dye yg selamber ! suke care dye ckap.... everythng larrhh !
tp jangan pk pelikpelik okay !
aq & si dye yg SPECIAL uh teman jew !
bak kte owg TEMAN TAPI MESRA !
alaa ..alaaa .. mcam gitu laa kod ........... :)
jangan engad aq dah jumpe peganti tok jdkan peneman idup aq ! ohhhh .. no2 okay ..
i'm still SINGLE .................. !

bukan ape .. ble dah SINGLE nie ..
kte perlukan rmai kawankawan .. sebab ??
nt tala rase sunyi .. n ta terengad blek kisah lame ..
ble terengad balek ta ke rase pedih ! menderite !
aarrrgghhhh !!! so mari lupekan kenangan lalu ... n mari mulekan dengan buku yg baru !
i loike .....................!!!!!!! <3

so now .... kehidupan aq da semakin baek ...
da rase boley idup tanpe couple ! :)
lgpun aq ase aq mseh blom bersedia tok berchente semulaaa .....
rase besh lg idup cm neyh ! apyapy selalu............

so mulai hari nie !
aq SITINORBAIZURABINTIMATNAPIAH !
akan terus SINGLE selagi ta jumpe calon bf yg betooiii2 sesuai !
hahahahahahxxxxxxx .. teerrrbbaaaeeekkk !!!!!!


~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA