Hooolllaaa .. hye all .. what up ?? WELCOME TO MY BELOG …. Nothing special for this blog .. it’s all about me .. my life .. & everything special in my life !! I juz wanna be my self CIKZUERA (sitinorbaizuramatnapiah) … so .. I hope u all happy reading .. :: This is me ...!!! I never care what peOple say Or thinking about me ... bcOz ... I Am Me ...!!! Don't judge me ...!! bcOz .. Only GOD can judge me ... Remember this ... Don't judge a persOn by One mistake ~ nObOdy is perfect ~!!! .....^_^ Don't judge sOmeOne from Outside ... As ... Don't judge a bOOk by it's cOver .... knOwing the persOn first before yOu judge ... I'm not PERFECT but I will try to be BETTER ... I'm not gOing tO change tO be sOmeOne else ... and i will not change just bcOz sOmeOne ... Be yOurself is BETTER!!...(◠‿◠) Just follow me .. and I will follow u back ! awesome …. ^_^

everything is CHANGE ~ ^_^


.::assalamualaikum w.t.b::.
hye blogger .. hOollaaaa ~~~~~
ape khabaq suma .. sehad ka chek ?? haha ! 

okay di pg bute yg indah nie chek nak buad one entry bout perubahan .....
ha ! perubahan ape ?? this is for my belog laaarrhhh .. hahahaxxx ...
okay ! tenang-2 yea semuanyer ....
disebabkan now aq da tksub cngad ngan colour blue terquoise nie ...
so aq nak ubah semuanyer ... ^_^

now ! cer kowg tgok elok-2 blog aq nie ..
nie laa perubahan yg aq telah lakukan ! ccoooiiiii ...
wane ape ?? blue terquoise kan ?? haha .. lawa ta ??
terang kan mate ampa tgok blog aq neyh .. sumpah ta nantok .. haha ! 
agak lame lhaa aq mngadap mnde alah nie ! *lappy
sampai cked mate-2 aq + cked pale .. tapi aq tetap berjuang ! haha ..

okay-2 .. lets me story morry cked mcam mne aq bley like colour neyh ..
at first .. aq dulu memey laa da like colour nie .. juz ta taksub mcam skrg lhaa ..
skrg nie da taksub glew ! ooooo .....
aq pun tataw laa pasaaiipaa aty aq berubah p colour nie ! 
sbbnyer dulu aq nie taksub cngad ngan colour hijau .. but now ??
ksian kat hijau .. wwwuuuu ~~~~~
sbb ?? aq da lupe kat dye .. haaaiiii .. takpa-2 .. kami ta lupe ampa lhaa ..
kami tetap engat ampa taw ! taw ! sbb ampa colour first kami mnad ..

lagi satu myb sbab someone nie kod ! tteeeetttt-2 ..
ooppss ! secret nie .. mna ley habaq kat ampa ! ^_^
dye nie mnad cngad ngan colour nie .. so .. dsbbkan aq m**** + s*** kat dye ..
aty aq pun berubah mnad colour nie .. hehe ..
iisskkkhhh-2 .. tapi bukan sbb dye jugak aq mnad colour nie ..
dye ataz diri masing-2 jugak .. 
#nakcoverckedsatgkalaukantoimampuuiihhaq#

sudah-2 jum tok cked pic aq yg pkai wane blue terquoise nie !
sbb now brang aq + baju + shawl mnyak colour nie !

see .. shawl aq bnyak colour nie ! sukesuke ~~~ ^_^

so .. now aq da mnad glew vavi laarrhh ngan colour nie !
minad-2 .... wwwweeeee ~~~~~
so now everything is CHANGE !
idup aq pun da berubah laa jugak .. haha ..
sudah lhaa aq dok marapu ape lhaa pg-2 nie ..
owg len sume pkad tidoq .. unk ?? duk men + buad menatang nie lg ..
k laarrhh ..chek pun nak p tidoq gak !
kbaii !


~ Suke ?? ape tunggu lagi LIKE jew ~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ~~~
sila tinggalkan comment anda di snie yea ! mmuuaaxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY CIKZUERA